Krzysztof Albrychiewicz

Doświadczenie zawodowe:

Krzysztof Albrychiewicz ma blisko 30-letnie doświadczenie jako praktyk marketingu i wykładowca akademicki. Karierę rozpoczynał jako pracownik działu kreacji w polskich filiach międzynarodowych agencji reklamowych, następnie pracował jako dyrektor strategii w kluczowych polskich agencjach reklamowych oraz prowadził własną firmę doradztwa strategicznego. Doradzał w dziedzinie marketingu takim markom, jak: BMW, Panasonic, LG, Nike, T-Mobile i wielu innym. Wieloletni juror konkursów efektywności reklamy EFFIE, współtwórca Kodeksu Etyki Reklamy.

Obecnie głównie skoncentrowany na tworzeniu start upów – posiada udziały w firmach i patenty w dziedzinach Internetu rzeczy i wyrobów medycznych. Nadzorował tworzenie aplikacji mobilnych z dziedziny IoT, telemedycyny, nauczania asynchronicznego z wykorzystaniem uczenia maszynowego. Realizuje także projekty badawczo-rozwojowe wykorzystujące granty Narodowego Centrum Badań i Rozwoju.

Jako wykładowca akademicki uczy na studiach MBA i 2 stopnia, po polsku i po angielsku, na następujących uczelniach: Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej, Collegium Civitas, Akademia Leona Koźmińskiego, Wyższa Szkoła Bankowa w Warszawie.

Obywatelstwo:

polskie