- Strona Glówna
- Executive MBA
- Program studiów
W odpowiedzi na wyzwania stawiane przez wymagający świat biznesu Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej wprowadziła nowatorskie podejście TRZECH FILARÓW, które ma na celu kształtować liderów naszych czasów.
Filary – Knowledge for Business, Business in Action oraz Personal Development: Transformation Labs kształtują odpowiedzialnego, efektywnego i kompetentnego lidera, potrafiącego sprostać wyzwaniom nowoczesnego świata.
W PROGRAMIE OFERUJEMY!
• Wizyty studyjne – Tygodniowy wyjazd do Nowego Jorku, wyjazd studyjny do The City University of New York, Baruch College, Zicklin School of Business, jednej z partnerskich uczelni Szkoły Biznesu PW i/lub sesję wyjazdową do Wrocławia, Centrum Symulacji Procesów Biznesowych, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu.
>>> więcej informacji
• Szeroki wybór przedmiotów specjalizacyjnych – 21 modułów w Warszawie oraz na międzynarodowych partnerskich uczelniach.
>>> więcej informacji
• Elastyczną formułę studiów – Studenci mają możliwość wyboru dodatkowych przedmiotów specjalistycznych oraz zdobycia jeszcze większej wiedzy podczas zajęć na międzynarodowych uczelniach partnerskich.
• Brand Pro – Udział w międzynarodowej symulacyjnej grze biznesowej oraz uzyskanie certyfikatu z obszaru marketingu.
To zestaw kluczowych obszarów wiedzy i umiejętności niezbędnych w życiu zawodowym każdego wszechstronnego i kompetentnego menadżera. Składa się na to wiedza z takich dziedzin jak, m.in. ekonomii, finansów, rachunkowości, marketingu, zarządzania operacyjnego, strategii, przedsiębiorczości, innowacji, zarządzania kontrolą i systemów informacyjnych oraz zarządzania ludźmi, organizacjami i kulturą organizacji.
1. Opening Lecture & Information Meeting
2. Team building – całodniowy warsztat i sesja networkingowa
3. Knowledge Resources on the Web (MODUŁ ONLINE)
1. Macroeconomics
2. Business Economics
1. Marketing Management
2. Digital and Social Media Marketing
3. Sales and Negotiations
4. BrandPro simulation game
1. Human Resources Management and Talent Development
2. Organisational Behaviour and Culture
3. Change Management
1. Accounting for Executives
2. Financial Statements for Executives
3. Corporate Financial Decisions and Risk Management
4. Understanding Private Equity
5. Financial Instruments
1. Compliance Management
2. Corporate law and M&A
3. Contractual law and antimonopoly law
4. Key legal risks in managers’ practice
1. Operations Management
2. Business Information Systems and Business Analytics
3. Enterpreneurial and Innovation Management
4. Digital Product Design
1. Strategic Management
2. Strategic Communications
3. Strategy Execution
Wybierając zajęcia specjalizacyjne fakultatywnie, studenci mają możliwość zdobycia kompleksowej wiedzy w obszarach ich szczególnego zainteresowania. Studenci zobowiązani są do zrealizowania przynajmniej trzech z puli przedmiotów specjalizacyjnych (w ostatniej edycji programu studenci mogli wybrać przedmioty w Warszawie, w Brukseli, w Mediolanie, w Wilnie oraz Innsbrucku).
Informujemy, że podana oferta modułów specjalizacyjnych może ulec nieznacznej zmianie.
To filar konsolidujący wiedzę i umiejętności poprzez analizę wybranego problemu i zaprezentowania rozwiązania konfliktów biznesowych.
Celem projektu jest przeprowadzenie badań nad proponowanym problemem biznesowym. Może on dotyczyć funkcjonowania rynków lub firm, rozwoju technologii, produktów, usług, zachowań konsumentów, zarządzania lub innych kwestii ekonomicznych.
Umiejętności, które chcemy szczególnie rozwijać to: uzasadnianie wyboru tematu, przedstawianie stanu wiedzy na dany temat, prowadzenie odpowiednich badań i analiz oraz prezentowanie wyników w formie pisemnej (raport) i ustnej (prezentacja).
Praktyczne ćwiczenia z tworzenia innowacyjnych projektów biznesowych – hipotetyczne zakładanie i rozwijanie nowych firm, współtworzone w partnerstwie z StartSmart CEE – member of MIT J-WEL. >>> więcej
Projekt New Venture/Product zapewnia praktyczne zrozumienie, w jaki sposób przedsiębiorcy podchodzą do budowania biznesu i w jaki sposób dyrektorzy korporacyjni wykorzystują metodologię startupów w dynamicznie zmieniającym się kontekście, aby wprowadzać nowe produkty i/lub usługi w środowisku korporacyjnym.
Każdy student będzie pracował w jednym z dwóch strumieni: i) nauczy się, jak uruchomić startup lub ii) nauczy się, jak wprowadzić nowy produkt/usługę, w oparciu o metodologię zaczerpniętą ze świata startupów.
Studenci, którzy mają pomysł, który chcieliby przekształcić w biznes, będą mieli szansę pracować w sprawdzonych ramach, zweryfikować swój pomysł i krok po kroku przejść przez wybrane problemy podczas uruchamiania startupu. Studenci, którzy wolą dowiedzieć się o wprowadzaniu nowego produktu lub
usługi w środowisku korporacyjnym, przejdą przez etapy oceny pomysłu i znalezienia dopasowania produktu/rynku w zwinny, startupowy sposób.
Projekt będzie wyzwaniem dla studentów, aby myśleli o biznesie w szerokim kontekście, biorąc pod uwagę krajobrazy konkurencyjne, sprzeczne interesy, luki instytucjonalne, potencjał globalny i potrzeby rynku.
Praca nad projektem uczy konkretnych umiejętności praktycznych, które są wymagane, aby stać się skutecznym i odnoszącym sukcesy przedsiębiorcą.
Projekt opiera się na unikalnej metodzie i podejściu „Teorii U” MIT Presencing Institute. Do uczestników kierowane będą przypadki problemów z którymi borykają się renomowane organizacje non-profit. Wraz ze swoim zespołem studenci będą dostarczać rozwiązania problemów, a zatem będą mieli szansę dokonać prawdziwej zmiany na świecie. „Teoria U” przyciągnęła ponad 100 000 osób ze 185 krajów, a nasi studenci będą mieli niepowtarzalną okazję poznać jej zasady.
Cel zajęć: Szansa bezpośredniego doświadczenia, w jaki sposób design może pomóc rozwiązać naprawdę duże problemy oraz na przećwiczenie i zastosowanie social impact design przy jednoczesnym dokonywaniu zmian w lokalnej społeczności.
Rozwiązywanie faktycznych problemów istniejących firm. Studenci we współpracy z promotorami oraz reprezentantami firm podczas swoich wizyt w firmach analizują ich problemy i przygotowują raport dla danej firmy. Wyniki swoich analiz oraz rekomendacje prezentują również przed komisją, w skład której wchodzą promotorzy oraz reprezentanci firm, zazwyczaj prezesi lub dyrektorzy.
Cel zajęć: Umiejętność definiowania i analizowania problemów oraz znajdowania rozwiązań dla rzeczywistych, złożonych problemów biznesowych.
Pogłębienie samoświadomości, samodoskonalnie oraz kompetencje interpersonalne są integralnym elementem kompleksowego planu rozwoju nowoczesnego menedżera i lidera. Przekładają się one zarówno na efektywność budowania i podtrzymywania relacji biznesowych czy zarządzanie zespołami zadaniowymi, jak i osobiste poczucie satysfakcji i samorealizacji poprzez działania na polu zawodowym.
Celem tego filaru jest stworzenie okazji do wglądu w osobiste umiejętności i kompetencje menedżerów i ich rozwój pod kątem potrzeb płynących z wyzwań związanych z rewolucją technologiczną oraz zmianami społecznymi, w tym różnorodnością kulturową i pokoleniową. Jest to proces transformacyjny, łączący elementy pracy zindywidualizowanej i zespołowej z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi diagnostycznych.
– diagnozę mocnych stron i potencjalnych obszarów rozwojowych w kontekście efektywnego wypełniania zadań menedżerskich i kompetencji przywódczych
– dostęp do praktycznych technik i modeli skutecznego rozwoju osobistego
– możliwość realizacji i/lub modyfikacji bieżących planów zawodowych w kontakcie z realnym rynkiem.
1. Get an Insight – otrzymasz dostęp do autorskiego narzędzia diagnozy Kluczowych Kompetencji Przywódczych w modelu 360° i innych testów diagnozujących style zachowań w różnych kontekstach (m. in. praca zespołowa, komunikacja, rozwiązywanie konfilktów).
2. Define Your Development Goals – otrzymasz możliwość uczestniczenia w indywidualnych sesjach rozwojowych, na których Twój osobisty Coach/Mentor wesprze Cię w doskonaleniu krytycznej analizy informacji zwrotnych oraz stworzeniu indywidualnego planu rozwoju.
3. Practice Efficient Interactions with Others – weźmiesz udział w szeregu prakatycznych warsztatów rozwijających kluczowe kompetencje menedżerskie, m. in. umiejętność współpracy, krytycznego myślenia, rozwiązywania złożonych problemów, angażowania i motywowania pracowników, wystąpień publicznych, czy negocjacji.
4. Prepare SMART Career Progression Plan – w ramach programu Talent Tree otrzymasz możliwość skorzystania bezpłatnych usług doradztwa kariery:
– indywidualnej konsultacji kariery,
– raportu CV,
– raportu profilu LinkedIn
Studenci Szkoły Biznesu PW 2024/2026 w ramach programu mają możliwość skorzystania z sesji wyjazdowych do Nowego Jorku i/lub Wrocławia. Koszt programu wizyty jest wliczony w cenę, natomiast koszty transportu i zakwaterowania pokrywają dodatkowo studenci. Jest to wyjątkowa okazja, żeby poznać kulturę, lepiej zrozumieć odmienne podejście biznesowe oraz zawrzeć nowe ciekawe znajomości.
Webinar programu
8 maja, godz. 17:00
Język wykładowy: angielski
Tryb zajęć: stacjonarny
z elementami online
Liczba godzin zajęć: 550 h + ~ 400 h
opcjonalnych zajęć specjalizacyjnych
Początek zajęć: 10 października 2025
Godziny zajęć:
piątek: 18:00 – 21:15
sobota: 08:15 – 17:30
niedziela: 08:15 – 15:30
>> sprawdź terminy zjazdów
2024 – 2025
mbarekrutacja.biznes@pw.edu.pl
+48 22 234 70 89
Potrzebujesz więcej informacji?
Zadzwoń: (22) 234 70 89