Program studiów

Program studiów

Executive MBA

 

W odpowiedzi na wyzwania stawiane przez wymagający świat biznesu Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej wprowadziła nowatorskie podejście TRZECH FILARÓW, które ma na celu kształtować liderów naszych czasów.

Filary – Knowledge for Business, Business in Action oraz Personal Development: Transformation Labs kształtują odpowiedzialnego, efektywnego i kompetentnego lidera, potrafiącego sprostać wyzwaniom nowoczesnego świata.

 

W PROGRAMIE OFERUJEMY! 

Wizyty studyjne Tygodniowy wyjazd do Nowego Jorku, wyjazd studyjny do The City University of New York, Baruch College, Zicklin School of Business, jednej z partnerskich uczelni Szkoły Biznesu PW i/lub sesję wyjazdową do Wrocławia, Centrum Symulacji Procesów Biznesowych, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu.
>>> więcej informacji

Szeroki wybór przedmiotów specjalizacyjnych – 21 modułów w Warszawie oraz na międzynarodowych partnerskich uczelniach.
>>> więcej informacji

Elastyczną formułę studiów – Studenci mają możliwość wyboru dodatkowych przedmiotów specjalistycznych oraz zdobycia jeszcze większej wiedzy podczas zajęć na międzynarodowych uczelniach partnerskich.

Brand Pro – Udział w międzynarodowej symulacyjnej grze biznesowej oraz uzyskanie certyfikatu z obszaru marketingu.

 


 

Filar I: Knowledge for Business

 

To zestaw kluczowych obszarów wiedzy i umiejętności niezbędnych w życiu zawodowym każdego wszechstronnego i kompetentnego menadżera. Składa się na to wiedza z takich dziedzin jak, m.in. ekonomii, finansów, rachunkowości, marketingu, zarządzania operacyjnego, strategii, przedsiębiorczości, innowacji, zarządzania kontrolą i systemów informacyjnych oraz zarządzania ludźmi, organizacjami i kulturą organizacji.

 

Core Course Executive MBA

INDUCTION:

1. Opening Lecture & Information Meeting
2. Team building – całodniowy warsztat i sesja networkingowa
3. Knowledge Resources on the Web (MODUŁ ONLINE)

 

SUBJECT AREA 1: ECONOMICS FOR EXECUTIVES

1. Macroeconomics
2. Business Economics

 

SUBJECT AREA 2: MARKETING AND SALES MANAGEMENT

1. Marketing Management
2. Digital and Social Media Marketing
3. Sales and Negotiations
4. BrandPro simulation game

 

SUBJECT AREA 3: MANAGING PEOPLE, ORGANISATIONS AND CULTURE

1. Human Resources Management and Talent Development
2. Organisational Behaviour and Culture
3. Change Management

 

SUBJECT AREA 4: CORPORATE FINANCE AND RISK MANAGEMENT

1. Accounting for Executives
2. Financial Statements for Executives
3. Corporate Financial Decisions and Risk Management
4. Understanding Private Equity
5. Financial Instruments

 

SUBJECT AREA 5: LAW FOR EXECUTIVES

1. Compliance Management
2. Corporate law and M&A
3. Contractual law and antimonopoly law
4. Key legal risks in managers’ practice

 

SUBJECT AREA 6: MANAGING OPERATIONS, PROJECTS AND DIGITAL TRANSFORMATION

1. Operations Management
2. Business Information Systems and Business Analytics
3. Enterpreneurial and Innovation Management
4. Digital Product Design

 

SUBJECT AREA 7: STRATEGIC MANAGEMENT FOR EXECUTIVES

1. Strategic Management
2. Strategic Communications
3. Strategy Execution

 


Przedmioty specjalizacyjne

 

Wybierając zajęcia specjalizacyjne fakultatywnie, studenci mają możliwość zdobycia kompleksowej wiedzy w obszarach ich szczególnego zainteresowania. Studenci zobowiązani są do zrealizowania przynajmniej trzech z puli przedmiotów specjalizacyjnych (w ostatniej edycji programu studenci mogli wybrać przedmioty w Warszawie, w Brukseli, w Mediolanie, w Wilnie oraz Innsbrucku).

Szkoła Biznesu PW 

  • NEW! Managing Transactions
  • Project Management and Business Transformation
  • AI in Management
  • Company Valuation and Mergers
  • Design Thinking
  • Industry 4.0
  • Cybersecurity Management

POLIMI Graduate School of Management – Politecnico di Milano

  • Digital transformation: Digital business strategy and Business Model
  • Platform Thinking
  • Design GYM
  • Big Data & Analytics
  • Artificial Intelligence

Baltic Management Institute

  • Corporate Shared Value
  • Economic, Monetary and Geopolitical Environment
  • Negotiation Skills
  • Business Performance Management
  • Strategic Marketing

 Management Center Innsbruck

  • Organizational Behaviour
  • Leadership
  • Entrepreneurship and New Venture Creation
  • Strategic Management
  • Innovation and Digital Transformation
  • Global Macroeconomics
  • Managing International Business

Informujemy, że podana oferta modułów specjalizacyjnych może ulec nieznacznej zmianie.

 


Filar II: Business in Action

To filar konsolidujący wiedzę i umiejętności poprzez analizę wybranego problemu i zaprezentowania rozwiązania konfliktów biznesowych.

 

Business Analysis Project

Celem projektu jest przeprowadzenie badań nad proponowanym problemem biznesowym. Może on dotyczyć funkcjonowania rynków lub firm, rozwoju technologii, produktów, usług, zachowań konsumentów, zarządzania lub innych kwestii ekonomicznych.

Umiejętności, które chcemy szczególnie rozwijać to: uzasadnianie wyboru tematu, przedstawianie stanu wiedzy na dany temat, prowadzenie odpowiednich badań i analiz oraz prezentowanie wyników w formie pisemnej (raport) i ustnej (prezentacja).

 


New Venture / Product Project

Praktyczne ćwiczenia z tworzenia innowacyjnych projektów biznesowych – hipotetyczne zakładanie i rozwijanie nowych firm, współtworzone w partnerstwie z StartSmart CEE – member of MIT J-WEL. >>> więcej

 

Projekt New Venture/Product zapewnia praktyczne zrozumienie, w jaki sposób przedsiębiorcy podchodzą do budowania biznesu i w jaki sposób dyrektorzy korporacyjni wykorzystują metodologię startupów w dynamicznie zmieniającym się kontekście, aby wprowadzać nowe produkty i/lub usługi w środowisku korporacyjnym.

Każdy student będzie pracował w jednym z dwóch strumieni: i) nauczy się, jak uruchomić startup lub ii) nauczy się, jak wprowadzić nowy produkt/usługę, w oparciu o metodologię zaczerpniętą ze świata startupów.

Studenci, którzy mają pomysł, który chcieliby przekształcić w biznes, będą mieli szansę pracować w sprawdzonych ramach, zweryfikować swój pomysł i krok po kroku przejść przez wybrane problemy podczas uruchamiania startupu. Studenci, którzy wolą dowiedzieć się o wprowadzaniu nowego produktu lub

usługi w środowisku korporacyjnym, przejdą przez etapy oceny pomysłu i znalezienia dopasowania produktu/rynku w zwinny, startupowy sposób.

Projekt będzie wyzwaniem dla studentów, aby myśleli o biznesie w szerokim kontekście, biorąc pod uwagę krajobrazy konkurencyjne, sprzeczne interesy, luki instytucjonalne, potencjał globalny i potrzeby rynku.

Praca nad projektem uczy konkretnych umiejętności praktycznych, które są wymagane, aby stać się skutecznym i odnoszącym sukcesy przedsiębiorcą.

 

Social Impact Lab Project

Projekt opiera się na unikalnej metodzie i podejściu „Teorii U” MIT Presencing Institute. Do uczestników kierowane będą przypadki problemów z którymi borykają się renomowane organizacje non-profit. Wraz ze swoim zespołem studenci będą dostarczać rozwiązania problemów, a zatem będą mieli szansę dokonać prawdziwej zmiany na świecie. „Teoria U” przyciągnęła ponad 100 000 osób ze 185 krajów, a nasi studenci będą mieli niepowtarzalną okazję poznać jej zasady.

Cel zajęć: Szansa bezpośredniego doświadczenia, w jaki sposób design może pomóc rozwiązać naprawdę duże problemy oraz na przećwiczenie i zastosowanie social impact design przy jednoczesnym dokonywaniu zmian w lokalnej społeczności.

 

Consultancy Project

Rozwiązywanie faktycznych problemów istniejących firm. Studenci we współpracy z promotorami oraz reprezentantami firm podczas swoich wizyt w firmach analizują ich problemy i przygotowują raport dla danej firmy. Wyniki swoich analiz oraz rekomendacje prezentują również przed komisją, w skład której wchodzą promotorzy oraz reprezentanci firm, zazwyczaj prezesi lub dyrektorzy.

Cel zajęć: Umiejętność definiowania i analizowania problemów oraz znajdowania rozwiązań dla rzeczywistych, złożonych problemów biznesowych.

 


Filar III: Personal Development- Transformation Labs

Pogłębienie samoświadomości, samodoskonalnie oraz kompetencje interpersonalne są integralnym elementem kompleksowego planu rozwoju nowoczesnego menedżera i lidera. Przekładają się one zarówno na efektywność budowania i podtrzymywania relacji biznesowych czy zarządzanie zespołami zadaniowymi, jak i osobiste poczucie satysfakcji i samorealizacji poprzez działania na polu zawodowym.

Personal Development: Transformation Labs

Celem tego filaru jest stworzenie okazji do wglądu w osobiste umiejętności i kompetencje menedżerów i ich rozwój pod kątem potrzeb płynących z wyzwań związanych z rewolucją technologiczną oraz zmianami społecznymi, w tym różnorodnością kulturową i pokoleniową. Jest to proces transformacyjny, łączący elementy pracy zindywidualizowanej i zespołowej z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi diagnostycznych.

 

Personal Development: Transformation Labs w Szkole Biznesu PW oferuje Uczestnikom następujące korzyści:

– diagnozę mocnych stron i potencjalnych obszarów rozwojowych w kontekście efektywnego wypełniania zadań menedżerskich i kompetencji przywódczych
– dostęp do praktycznych technik i modeli skutecznego rozwoju osobistego
– możliwość realizacji i/lub modyfikacji bieżących planów zawodowych w kontakcie z realnym rynkiem.

 

Program składa się z czterech komplementarnych części:

1. Get an Insight – otrzymasz dostęp do autorskiego narzędzia diagnozy Kluczowych Kompetencji Przywódczych w modelu 360° i innych testów diagnozujących style zachowań w różnych kontekstach (m. in. praca zespołowa, komunikacja, rozwiązywanie konfilktów).

2. Define Your Development Goals – otrzymasz możliwość uczestniczenia w indywidualnych sesjach rozwojowych, na których Twój osobisty Coach/Mentor wesprze Cię w doskonaleniu krytycznej analizy informacji zwrotnych oraz stworzeniu indywidualnego planu rozwoju.

3. Practice Efficient Interactions with Others – weźmiesz udział w szeregu prakatycznych warsztatów rozwijających kluczowe kompetencje menedżerskie, m. in. umiejętność współpracy, krytycznego myślenia, rozwiązywania złożonych problemów, angażowania i motywowania pracowników, wystąpień publicznych, czy negocjacji.

4. Prepare SMART Career Progression Plan – w ramach programu Talent Tree otrzymasz możliwość skorzystania bezpłatnych usług doradztwa kariery:
– indywidualnej konsultacji kariery,
– raportu CV,
– raportu profilu LinkedIn


Wizyty studyjne – Nowy Jork i/lub Wrocław

Studenci Szkoły Biznesu PW 2024/2026 w ramach programu mają możliwość skorzystania z sesji wyjazdowych do Nowego Jorku i/lub Wrocławia. Koszt programu wizyty jest wliczony w cenę, natomiast koszty transportu i zakwaterowania pokrywają dodatkowo studenci. Jest to wyjątkowa okazja, żeby poznać kulturę, lepiej zrozumieć odmienne podejście biznesowe oraz zawrzeć nowe ciekawe znajomości.

Webinar programu
8 maja, godz. 17:00

>>ZAPISZ SIĘ <<

Aplikuj teraz

Język wykładowy: angielski

Tryb zajęć: stacjonarny
z elementami online

Liczba godzin zajęć: 550 h + ~ 400 h
opcjonalnych zajęć specjalizacyjnych


Początek zajęć: 10 października  2025


Godziny zajęć:
piątek: 18:00 – 21:15

sobota: 08:15 – 17:30
niedziela: 08:15 – 15:30


>> sprawdź terminy zjazdów
2024 – 2025


contact- ikonka

mbarekrutacja.biznes@pw.edu.pl

+48 693 202 614

+48 22 234 70 89

APLIKUJ TERAZ!

Potrzebujesz więcej informacji?
Zadzwoń: (22) 234 70 89