Sztuczna inteligencja w niedalekiej przyszłości z pewnością stanie się jedną z najważniejszych technologii. Już teraz potrafi zastąpić ludzki umysł za pomocą komputera, który odbiera dane, przetwarzając i reagując na określone zadania. W jaki sposób sztuczna inteligencja może usprawnić procesy w firmie?
XXI wiek zmusza właścicieli firm do korzystania z narzędzi marketingu internetowego. Samo założenie strony internetowej i profilu w mediach społecznościowych nie gwarantuje skutecznej metody pozyskiwania nowych odbiorców. Aby marka mogła zaistnieć na rynku, należy wdrożyć szereg działań prowadzących do optymalizacji i pozycjonowania strony internetowej, stworzenia ciekawego contentu w social mediach, a także wykorzystania narzędzi, jakie oferuje digital marketing.
Stojąc przed decyzją dotyczącą rozpoczęcia własnego biznesu, często nasuwają się pytania: czy zaryzykować? Jak przygotować się do nowych wyzwań? Choć jest to proces długotrwały, a niekiedy bardzo trudny, każdy sukces przynosi wyjątkową satysfakcję.
Farmakoterapia stanowi podstawową metodę terapeutyczną już nie tylko w medycynie. Obecnie rola farmaceuty nie kojarzy się już tylko z dystrybucją leków w aptekach – ścieżka rozwoju zawodowego jest dziś zdecydowanie szersza.
Nieustanny rozwój i poszerzanie własnych kompetencji zwiększa szanse na awans. Ten, choć z pozoru wydaje się przynosić same korzyści, na początku może przysporzyć trudności związane z zarządzaniem członkami zespołu.
Do tej pory design był kojarzony głównie ze sztuką, architekturą, grafiką czy projektowaniem. Od lat 60. XX w. znalazł swoje miejsce również w biznesie, jako niestandardowe podejście do zarządzania. Niewątpliwie potrzebny jest w wielu obszarach każdej firmy!