Dr Kanupriya Katyal (Profesor, Marketing) jest inżynierem elektroniki i komunikacji z University College of Engineering, Osmania University, Hyderabad, oraz posiada dyplom ukończenia studiów podyplomowych w zarządzaniu ze specjalizacją w marketingu z Goa Institute of Management, Panaji. Jest również absolwentką studiów doktorskich w dziedzinie zarządzania w XLRI, Jamshedpur. W latach 2004-05 była stypendystką na Whitman School of Management, Syracuse University, Nowy Jork. Jest również stypendystką AIM-AMA Jagdish Sheth Doctoral Consortium. Jej zainteresowania badawcze obejmują zagadnienia takie jak uczciwość cenowa, uprawnienia klientów, negocjacje konsumenckie oraz podejmowanie decyzji przez małżeństwa. Jej prace zostały opublikowane w takich czasopismach jak Journal of Consumer Marketing, Journal of Real Estate Research i Journal of Revenue & Pricing Management. Prowadziła zajęcia dla szerokiego grona odbiorców, od kadry kierowniczej wyższego szczebla po studentów studiów licencjackich.