Marketing jest niezwykle istotną, aczkolwiek czasem niedocenianą dziedziną funkcjonowania przedsiębiorstwa. Tymczasem dzięki sprawnie funkcjonującemu systemowi marketingu w firmie możliwe jest zwiększenie zasięgu działalności przedsiębiorstwa, zdobycie nowych klientów i segmentów rynkowych. Co więcej, właściwie funkcjonujący marketing pomaga w budowaniu dobrej reputacji danej organizacji. Wszystkie te czynniki sprawiają, że menedżer do spraw marketingu pełni w organizacji równie ważną rolę, co menedżer działu księgowości czy zasobów ludzkich.
Aby kariera w marketingu była owocna i obfitowała w zawodowe sukcesy, samo doświadczenie oraz zmysł biznesowy mogą okazać się niewystarczające. Ważna jest także wiedza teoretyczna oraz znajomość najnowszych trendów panujących w polskim oraz międzynarodowym marketingu. Jak zdobyć te kompetencje? Dobrym rozwiązaniem mogą okazać się studia podyplomowe MBA przeznaczone dla menedżerów do spraw marketingu.
Wiedza jest kluczem do rozwoju menedżera działu marketingowego. Powinien on znać nie tylko sposób tworzenia treści reklamowych, lecz także zasady funkcjonowania biznesu. Dlatego dobrym rozwiązaniem dla marketingowców są nie tylko studia podyplomowe MBA dotyczące stricte marketingu, ale także te dotyczące np. zarządzania finansami przedsiębiorstw czy wykorzystania nowoczesnych technologii w dynamicznie zmieniających się warunkach wolnorynkowej konkurencji. Znajomość narzędzi dostępnych na rynku i nowoczesnych form promowania działalności poprzez nowe media ma kluczowe znaczenie dla sukcesu danej organizacji. Jeśli chcesz skoncentrować się na marketingu cyfrowym, rozważ też studia podyplomowe Cyfryzacja Mediów – marketing, komunikacja, zarządzanie. Kurs koncentruje się na takich zagadnieniach jak social media i digital marketing, UX Design, SEO.
Studia podyplomowe MBA to dobre rozwiązanie dla menedżerów zajmujących się marketingiem. Dzięki wiedzy i umiejętnościom zdobytym w ramach tego kursu możliwe jest wykorzystanie najnowszych trendów i wiedzy dotyczącej marketingu przedsiębiorstwa. Oczywiście, studia menedżerskie są przeznaczone nie tylko dla marketingowców. Z oferty Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej mogą skorzystać również specjaliści pracujący w branży finansowej czy księgowości.