Cyfryzacja Mediów - marketing, komunikacja, zarządzanie

Cyfryzacja Mediów to roczne studia podyplomowe w języku polskim w partnerstwie Dziennika Gazety Prawnej i Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej.  Unikatowe studia na polskim rynku dające praktyczną wiedzę z zakresu funkcjonowania współczesnych mediów oraz efektywnego zarządzania komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną organizacji.

 

 

Adresaci studiów:

– osoby, które w swoim życiu zawodowym zajmują się albo stykają z marketingiem, komunikacją i promocją – zarówno w biznesie, administracji jak i samorządzie.
– dziennikarze i osoby, które chcą jeszcze lepiej zarządzać komunikacją i PR-em
– absolwenci studiów wyższych – preferowani będą kandydaci z doświadczeniem zawodowym – jeżeli chcą wiedzieć, jak rozumieć i posługiwać się komunikacją publiczną
– menedżerowie i biznesmeni, którym do sprawnego zarządzania potrzeba jedynie zrozumienia zasad zarządzania informacją

 

Godziny zajęć:

sobota: 09:00– 17:15 (45 minutowa przerwa na lunch)
niedziela: 09:00 – 16:15 (45 minutowa przerwa na lunch)
Czas trwania programu: listopad 2021 – wrzesień 2022

 

Partner:

 

 

 

 

webinar

Trwa rekrutacja na nową edycję!

Aplikuj teraz

Język wykładowy: polski

Liczba godzin zajęć: ok. 182h
(2 semestry)


Początek zajęć: 6 listopada


Sesje wykładowe: 1-2/msc

Soboty: 9:00 – 17:15
Niedziele: 9:00 – 16:15


>>> Sprawdź terminy zjazdów


contact- ikonka

 cyfryzacjamediow@biznes.edu.pl

+48 22 234 70 89

Co nas wyróżnia

  • 25 lat tradycji

    Nacisk na transformację cyfrową – poznasz nowe narzędzia i dowiesz się więcej na temat social media i digital marketing, UX Design, SEO

  • 25 lat tradycji

    Najnowsze trendy – zrozumiesz realia funkcjonowania współczesnych mediów, zarówno tych tradycyjnych, jak i elektronicznych i społecznościowych

  • 25 lat tradycji

    Praktyczne podejście – zdobędziesz solidną dawkę wiedzy i wykorzystasz ją w praktyce – zajęcia z copywriting, zarządzania budżetem, tworzenia strategii

  • 25 lat tradycji

    Multidyscyplinarny program – poszerzysz swoje kompetencje nie tylko z zakresu cyfryzacji i marketingu, ale również finansów, komunikacji, zarządzania i prawa

  • 25 lat tradycji

    Rozwój osobisty – nauczysz się efektywnie zarządzać sobą i zespołem

  • 25 lat tradycji

    Wyjątkowy zespół dydaktyczny – będziesz pracować pod okiem doświadczonych nauczycieli akademickich i praktyków, aktywnie działających w obszarze mediów, komunikacji i marketingu

Program studium

Zajęcia rozpoczyną się sesją networkingową. Programem zostaną objęte nastepujące zagadnienia:

Lider, menadżer, podwładny – zarządzanie w organizacji
Nieustająca rewolucja – czyli współczesne media
Skuteczny marketing – efektywne kampanie cyfrowe i budowanie marki
Efektywnie i opłacalnie – czyli jak zarządzać budżetem
Firma, Administracja i Prawo – czyli jak bezpiecznie odnaleźć się w miejscu, gdzie publiczne krzyżuje się z prywatnym
Państwo i Prawo – czyli jak odnaleźć się w stale zmieniającym się otoczeniu regulacyjnym
Jasno i wyraźnie – czyli właściwy język w komunikacji
Skuteczne zarządzanie sytuacją kryzysową
Obraz, dźwięk i słowo – czyli jak w praktyce wyglądają media audiowizualne

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Opiekun Merytoryczny

Marek Tejchman - Zastępca Redaktora Naczelnego Dziennika Gazety Prawnej

To oczywiste, że efektywna komunikacja jest kluczem do sprawnego zarządzania, przeprowadzania zmian i rozwijania organizacji. Oczywiste jest też jednak to, że przyspieszająca współczesna rewolucja cyfrowa sprawia, że musimy stale wzmacniać nasze kompetencje komunikacyjne. Jako praktycy doskonale rozumiemy, że jesteśmy skazani na nieustanną pogoń za cyfrową zmianą. W czasie studiów chcielibyśmy podzielić się przynajmniej częścią wiedzy o tym, jak nie tracić dystansu.

Wykładowcy

  • Marek Tejchman

    Doświadczenie zawodowe: Absolwent Wydziałów Prawa i Administracji oraz Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW oraz Leadership Academy for Poland. Studiował na Uniwersytecie Lund. Zastępca redaktora czytaj dalej
  • Sławomir Wikariak

    Doświadczenie zawodowe: Autor tysięcy publikacji na tematy prawne i gospodarcze, osoba przygotowująca i prowadząca wiele konferencji i debat Studiował na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznyc czytaj dalej
  • Agata Szczepańska

    Doświadczenie zawodowe: Dziennikarka, redaktorka, przez kilkanaście lat pracowała w Polskiej Agencji Prasowej, obecnie w Dzienniku Gazecie Prawnej, jako kierownik działów Samorząd i Administracja, czytaj dalej
  • Grzegorz Osiecki

    Doświadczenie zawodowe: Dziennikarz i publicysta w mediach elektronicznych i prasie. Prowadzący zajęcia na SWPS Absolwent wydziału historycznego Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów podyplomowych czytaj dalej
  • Prof. Bartłomiej Nita

    Doświadczenie zawodowe: Bartłomiej Nita jest doktorem habilitowanym nauk ekonomicznych i profesorem nadzwyczajnym w Instytucie Rachunkowości na Wydziale Zarządzania, Informatyki i Finansów Uniwersy czytaj dalej
  • Aureliusz Leżeński

    Doświadczenie zawodowe: Aureliusz Leżeński ukończył Uniwersytet Warszawski. Po studiach pracował również w Polskiej Akademii Nauk. Ukończył kurs w europejskiej szkole biznesu INSEAD pod Paryżem. Akre czytaj dalej

Opłaty

Opłata za udział w to rocznych studiach podyplomowych Cyfryzacja Mediów wynosi 8200 zł 

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

  • Dyplom

    Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych Cyfryzacja Mediów – marketing, komunikacja, zarządzanie Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej

    DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

APLIKUJ TERAZ!

Potrzebujesz więcej informacji?
Zadzwoń: (22) 234 70 89