XXI wiek zmusza właścicieli firm do korzystania z narzędzi marketingu internetowego. Samo założenie strony internetowej i profilu w mediach społecznościowych nie gwarantuje skutecznej metody pozyskiwania nowych odbiorców. Aby marka mogła zaistnieć na rynku, należy wdrożyć szereg działań prowadzących do optymalizacji i pozycjonowania strony internetowej, stworzenia ciekawego contentu w social mediach, a także wykorzystania narzędzi, jakie oferuje digital marketing.
Cyfryzacja Mediów – marketing, komunikacja, zarządzanie to roczne studia podyplomowe w języku polskim prowadzone w partnerstwie Dziennika Gazety Prawnej i Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej. W bogatym programie studiów główny nacisk kładzie się na transformację cyfrową. Studenci otrzymują sporą dawkę wiedzy i mogą poszerzyć swoje kompetencje nie tylko z zakresu cyfryzacji i marketingu, ale również finansów, komunikacji, zarządzania i prawa. Poznanie współczesnych mediów, nabycie umiejętności tworzenia i budżetowania kampanii oraz nauka skutecznego zarządzania sytuacjami kryzysowymi, to tylko część programu studiów na kierunku Cyfryzacja Mediów. Ukończenie rocznego programu pozwala na uzyskanie praktycznej wiedzy z zakresu funkcjonowania współczesnych mediów oraz efektywnego zarządzania komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną organizacji.
Ukończenie odpowiednich studiów jest ważne w dalszej karierze zawodowej. Prowadzenie ciekawego content marketingu nie gwarantuje jeszcze sukcesu w sieci. Aby działania można było uznać za skuteczne, reklama powinna być prowadzona wieloetapowo. Po pierwsze na sukces wpływa zatrudnienie odpowiedniego pracownika. Po drugie, skuteczne prowadzenie social mediów to również trafne określenie grupy docelowej, celu oraz stworzenie budżetu i wykorzystanie płatnych form promocji. Niezbędna jest wiedza z zakresu copywritingu, zarządzania budżetem i tworzenia strategii, którą można uzyskać, studiując na kierunku Cyfryzacja Mediów w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej. Aby działania można było uznać za kompletne, w następnym etapie, należy wykorzystać narzędzia digital marketingu.
Aby firma dobrze funkcjonowała w sieci, musi nie tylko przyciągnąć do siebie odbiorców ale także ich zatrzymać. Z pomocą przychodzą dobrze wyszkoleni pracownicy. Stworzenie etatu dla specjalisty od SEO czy projektanta UX wpłynie pozytywnie na rozwój firmy. Ich obecność jest konieczna do skutecznego korzystania z narzędzi marketingu internetowego. Dobry projektant UX nie tylko zajmie się projektowaniem strony, ale również stworzy ją tak, aby użytkowanie jej i innych produktów cyfrowych było przyjemne i intuicyjne.
Jeśli zależy Ci na pozyskaniu kompetencji pozwalających na skuteczne promowanie Twojej marki w sieci, koniecznie sprawdź naszą nową ofertę. Studia podyplomowe Cyfryzacja Mediów – marketing, komunikacja, zarządzanie pozwolą Ci na zaplanowanie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej oraz prowadzenie jej przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi.