1. Zarządzanie zespołem
2. Psychologiczne umiejętności menedżera
3. Sztuka prezentacji
4. Negocjacje
5. Motivating and Engaging Others
1. Ekonomia biznesu
2. Zarządzanie finansami
3. Marketing
4. Strategia i wdrożenie strategii
5. Sztuczna inteligencja w zarządzaniu
1. Tworzenie biznes planu
2. Zarządzanie projektami
1. Biznesowa gra symulacyjna: BrandPRO
Moduł koncentruje się na rozwoju osobistych umiejętności oraz kompetencji społecznych. Podczas zajęć w ramach tego modułu uczestnicy otrzymają niezbędną wiedzę z zakresu zarządzania zespołem i motywowania innych z pozycji menedżera oraz rozwiną swoje umiejętności interpersonalne. W praktyce zawodowej zdobyta wiedza będzie miała wpływ zarówno na efektywne zarządzanie zespołami, jak i na umiejętne budowania relacji biznesowych. Warsztaty w ramach modułu zawierają zagadnienia z zakresu pracy zespołowej, umiejętności menedżerskich, komunikacji, prezentacji biznesowych i negocjacji.
Moduł obejmuje zestaw przedmiotów wprowadzających słuchaczy w zrozumienie kluczowych obszarów funkcjonowania firm I podejmowania decyzji, w szczególności w zakresie ekonomii, marketingu i sprzedaży, rozwoju technologii z naciskiem na Sztuczną Inteligencję i jej zastosowanie w zarządzaniu, zrozumienia finansów i rachunkowości, strategii oraz funkcjonowania rynków globalnych.
Zajęcia wprowadzają kluczowe pojęcia z zakresu biznesu, natomiast ugruntowanie wiedzy i zrozumienie zależności pomiędzy poszczególnymi obszarami przebiegać będzie w formie case studies i interaktywnych dyskusji.
Jest to moduł integrujący wiedzę z modułów I i II, w ramach którego uczestnicy rozwijają kompetencje w zakresie:
● przygotowania planu biznesowego poprzez analizę możliwości rozwoju firmy na podstawie realnych danych oraz ćwiczenia w roli konsultanta biznesowego;
● zasad zarządzania projektami poprzez warsztaty oraz studia przypadku z naciskiem na wszystkie aspekty, w szczególności miękkie, tj. od budowania motywacji zespołu i właściwej komunikacji pomiędzy uczestnikami projektu, po zasady planowania, oceny realizacji celów przejściowych, identyfikacje i neutralizacje ryzyka;
Moduł IV daje uczestnikom możliwość zastosowania w praktyce całej zdobytej wiedzy i umiejętności zarówno miękkich jak i biznesowych poprzez udział w grze symulacyjnej. BrandPRO jest globalną certyfikowaną grą biznesową wykorzystywaną przez czołowe Szkoły Biznesu na świecie oraz korporacje. Podczas gry uczestnicy w ciągu jednego dnia zajęć zarządzają firmą na rynku konkurencyjnym i podejmują decyzje strategiczne oraz operacyjne w ciągu pięciu symulowanych lat. Na koniec prezentują proces decyzyjny przez jaki przeszli oraz wyniki swoich działań i otrzymują feedback. Ten moduł kończy się też certyfikatem wydawanym przez firmę Stratx, który jest certyfikatem uznawanym globalnie.
Język wykładowy: polski
Liczba godzin zajęć: 56h
Tryb zajęć: Online
(ostatnie zajęcia stacjonarnie)
Początek zajęć: szczegóły wkrótce
Godziny zajęć:
wtorek: 17:00-20:15
czwartek: 17:00-20:15
niedziela 9:00-16:30 (ostatnie zajęcia, stacjonarnie)
Potrzebujesz więcej informacji?
Zadzwoń: (22) 234 70 89