Wystartował projekt badawczy NEUTRINO!

Celem projektu jest znalezienie efektywnego biznesowo modelu marki pracodawcy w tej grupie zatrudnienia oraz identyfikacja czynników, które mają wpływ na pozyskanie i retencję pracowników z kompetencjami sprzedażowymi. Dane z dużych organizacji (z zachowaniem anonimowości) będą modelowane z włączeniem maszynowego uczenia się (tzw. sztuczna inteligencja) i pozwolą na wyznaczenie krytycznych czynników oraz ryzyk biznesowych dla Partnerów biorących udział w projekcie.


Naszym celem jest odpowiedzenie na potrzeby biznesowe partnerów poprzez połączenie doświadczenia i wiedzy z kompetencjami zespołu wybitnych analityków i statystyków. 
W zespole projektowym skupiliśmy najlepsze z dostępnych kompetencji w Polsce, aby znaleźć odpowiedzi na nurtujące nas pytania dotyczące zarządzania efektywnością i retencją pracowników segmentu sprzedaży. Mamy nadzieję, że ta współpraca czterech stron pomoże znaleźć odpowiedzi na to jak zmniejszyć rotację, a jej wyniki przełożą się na bezpośrednie efekty i strategie działań dla organizacji .

– komentuje dr Barbara Zych, lider projektu NEUTRINO.

 

Organizatorem projektu jest Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej. Partnerem merytorycznym projektu jest Employer Branding Institute (www.ebinstitute.com), który odpowiada za model teoretyczny projektu. Modelowanie danych, z zastosowaniem metod niestatystycznych i maszynowego uczenia się zapewni zespół analityków z Wydziału Matematyki i Nauk Informacyjnych Politechniki Warszawskiej (http://www.mini.pw.edu.pl/tikiwiki/) Partnerami projektu są organizacje zatrudniające pracowników z branż telco, bankowość, contact center, retail i inne posiadające duże działy obsługi klienta w Polsce. W projekcie udział biorą marki takie jak Play czy mBank. Każda z organizacji, która dołaczy do projektu, otrzyma strategię dotyczącą działań dla swojej marki, dostęp do benchmarków całego segmentu oraz udział w merytorycznych spotkaniach partnerów projektu. Zapraszamy! 

Do projektu zapraszamy firmy, które zatrudniają w Polsce powyżej 500 pracowników w profilu sprzedaż i obsługa klienta. Rekrutacja trwa do 31 marca 2017 roku. Kontakt do lidera projektu dr Barbara Zych, barbara.zych@biznes.edu.pl

 

>>> zobacz wszystkie aktualności