Biuro prasowe Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej

Spowolnienie gospodarcze w czwartej fali – co nas czeka?

„Moim zdaniem ważniejsze od efektów lockdownu jest to, że Polska musi zdobyć się na wysiłek, by dołączyć do grona liderów tej rewolucji, bo w przeciwnym razie grozi nam pozostanie coraz

więcej
Studia studiom nierówne. Co świadczy o jakości programów MBA?

W dzisiejszych czasach niezmiernie istotny jest nacisk na nowe technologie i transformację cyfrową w biznesie oraz rozwijanie takich kompetencji jak innowacyjność i przedsiębiorczość, dzięki czemu kształcimy managerów bardziej kreatywnych, odważnych

więcej
W jaki sposób od najmłodszych lat budować w dziecku postawy przywódcze?

Według Kena Blancharda „liderzy są produktem systemu, który ich promuje”. Można więc pokusić się o twierdzenie, że dzisiejsi rodzice i wychowawcy determinują jakość przywództwa przyszłości. To na nich spoczywa wielka

więcej
„Zetki” i „alfy”, czyli liderzy przyszłości

Zbliżający się Dzień Dziecka to dobra okazja do refleksji nad tym, jakimi przywódcami, menedżerami i pracodawcami będą przedstawiciele młodszych pokoleń – komentuje Anna Radzikowska, wykładowca na programie Executive MBA w

więcej
Faktoring po roku pandemii

Fakt, że banki zaostrzyły swoje polityki kredytowe sprawił, że przedsiębiorcy zaczęli rozglądać się za alternatywną formą zdobycia finansowania. Dzięki temu niektórzy z nich dowiedzieli się w ogóle o istnieniu takiej

więcej
Automatyzacja i człowiek – kto kogo potrzebuje?

W rozważaniach na temat automatyki i robotyzacji łatwo wyodrębnić dwie wizje przyszłości. Pierwsza to kraina wiecznej szczęśliwości, w której nowe technologie pozwalają na pełną kontrolę każdego aspektu życia – nawet

więcej
Przywództwo w epidemii niepewności. Jak skuteczniej wspierać odporność psychiczną zespołu dzięki personalizacji i twardym danym?

Jako menedżerowie i liderzy wiele czasu poświęcamy na opanowanie sztuki budowania strategii, czy efektywnych zespołów. Wciąż jednak zbyt często zapominamy przy tym, że to, na ile uda się później wdrożyć

więcej
W poszukiwaniu sensu. Po co firmom wrażliwość społeczna?

Pandemia otworzyła oczy tak jednostkom, jak organizacjom i skłoniła do pogłębionej kontemplacji na temat sensu podejmowanych działań. Centrum zainteresowania przedsiębiorstw wreszcie stają się nie zysk i wzrost, a potrzeby człowieka

więcej
Rekrutacja menedżerów w 2021. Co się zmieniło? #3 Wybór kandydata

Na rynku pracy doszło do poważnych przetasowań. Omówione zostały już zmiany dotyczące aplikowania i weryfikowania zgłoszeń kandydatów, a także przebieg rozmowy kwalifikacyjnej online oraz możliwe błędy, które można popełnić w

więcej
Rekrutacja menedżerów w 2021. Co się zmieniło? #2 Rozmowa kwalifikacyjna

W nowej rzeczywistości i na nowym rynku pracy coraz większą rolę odgrywa cyfrowe środowisko. I nie chodzi wcale o to, że aplikowanie i weryfikowanie CV przez system ATS to zupełna

więcej

Szanowni Redaktorzy i Redaktorki, dziękujemy za zainteresowanie naszym biurem prasowym.
Cieszymy się, gdyż Wasza obecność tutaj jest świadectwem poszukiwania rzetelnej, pochodzącej ze źródła, informacji.
Bardzo doceniamy ten fakt i liczymy na to, że jeśli potrzebujecie jeszcze więcej wiadomości na temat Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej, a także komentarzy eksperckich i analiz naszych znamienitych wykładowców, skorzystacie z kontaktu z naszym biurem prasowym.

Kontakt dla mediów 🙂


Mariusz Jaroń,
m.jaron@brandpeak.pl
t. 794 490 680, +42 307 30 35


Katarzyna Frankowska,
k.frankowska@brandpeak.pl
t. +42 307 30 35


Do kontaktu z biurem prasowym zapraszamy przedstawicieli mediów, w pozostałych sprawach prosimy o kontakt z centralą Szkoły.