BIURO PRASOWE - Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej

Aktualności

Łódź
więcej

Biblioteka Główna Politechniki Łódzkiej Biblioteka Uniwersytecka

więcej
Opole
więcej

Biblioteka Główna Uniwersytetu Opolskiego

więcej
Poznań
więcej

Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego Biblioteka Główna Politechniki Poznańskiej Biblioteka Uniwersytetu AM w Poznaniu

więcej
Toruń
więcej

Biblioteka Uniwersytetu MK w Toruniu

więcej
Wrocław
więcej

Biblioteka Główna Politechniki Wrocławskiej Biblioteka Uniwersytetu Wrocławskiego Zakład Narodowy im. Ossolińskich

więcej
Strategia i Zarządzanie Międzynarodowe
więcej

• Johnson, G.: Exploring corporate strategy. Financial Times/Prentice Hall, • Grant R.: Contemporary strategy analysis. Blackwell Publishing, • Porter M.: Competitive advantage. The Free Press

więcej
Analiza Finansowa
więcej

• Damodaran A.: Corporate Finance : theory and practice. 2nd Ed. Wiley, • Brealy R., Myers S.: Principles of corporate finance. – 10th ed. McGraw-Hill, • Heffernan S.: Modern banking

więcej
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi i Przywództwo
więcej

• Robbins S.: Organizational behavior. 13th ed. Pearson Education, • Covey S.R.: The 7 habits of highly effective people. Simon & Schuster,

więcej
Innowacyjność i Przedsiębiorczość
więcej

• Osterwalder A., Pigneur Y.: Business model generation : a handbook for visionaries, game changers, and challengers. John Wiley & Sons Inc, • The Innovation Paradox / Author: Tony Davila, • The Future

więcej
Systemy Wspomagające Zarządzanie
więcej

• Laudon, K., Laudon, J.: Management Information Systems 11th Ed. Prentice Hall, • Valacich, J., Schneider, C.: Information systems today. Pearson Education, • Kaplan, R., Norton, D.: The balanced scorecard: translating strategy into

więcej
Zarządzanie Operacyjne
więcej

• Jacobs, R., Chase, R., Aquilano, N.: Operations and Supply Management. McGraw-Hill Higher Education, • Ritzman L., Krajewski L.: Operations management. Addison-Wesley, • Slack N.: Operations Management. Pearson Education, • Slack N.: Operations Strategy.

więcej
Klient, Marketing, Sprzedaż
więcej

• Kotler P., Keller,K., Brady, M.: Marketing management.13th ed. Pearson Education • Kotler P.,Armstrong G.: Principles of Marketing, Global Edition. Pearson Education • Hollensen S.: Global Marketing. 6th ed. Pearson Education • Blythe

więcej

Szanowni Redaktorzy i Redaktorki, dziękujemy za zainteresowanie naszym biurem prasowym.
Cieszymy się, gdyż Wasza obecność tutaj jest świadectwem poszukiwania rzetelnej, pochodzącej ze źródła, informacji.
Bardzo doceniamy ten fakt i liczymy na to, że jeśli potrzebujecie jeszcze więcej wiadomości na temat Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej, a także komentarzy eksperckich i analiz naszych znamienitych wykładowców, skorzystacie z kontaktu z naszym biurem prasowym.

Kontakt dla mediów 🙂


Mariusz Jaroń,
m.jaron@brandpeak.pl
t. 794 490 680, +42 307 30 35


Katarzyna Frankowska,
k.frankowska@brandpeak.pl
t. +42 307 30 35


Do kontaktu z biurem prasowym zapraszamy przedstawicieli mediów, w pozostałych sprawach prosimy o kontakt z centralą Szkoły.

1 84 85 86 87 88 89 90 232