Łódź
więcej
Biblioteka Główna Politechniki Łódzkiej Biblioteka Uniwersytecka
Biblioteka Główna Politechniki Łódzkiej Biblioteka Uniwersytecka
olga
30.08.2017
Biblioteka Główna Uniwersytetu Opolskiego
olga
30.08.2017
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego Biblioteka Główna Politechniki Poznańskiej Biblioteka Uniwersytetu AM w Poznaniu
olga
30.08.2017
Biblioteka Uniwersytetu MK w Toruniu
olga
30.08.2017
Biblioteka Główna Politechniki Wrocławskiej Biblioteka Uniwersytetu Wrocławskiego Zakład Narodowy im. Ossolińskich
olga
30.08.2017
• Johnson, G.: Exploring corporate strategy. Financial Times/Prentice Hall, • Grant R.: Contemporary strategy analysis. Blackwell Publishing, • Porter M.: Competitive advantage. The Free Press
olga
30.08.2017
• Damodaran A.: Corporate Finance : theory and practice. 2nd Ed. Wiley, • Brealy R., Myers S.: Principles of corporate finance. – 10th ed. McGraw-Hill, • Heffernan S.: Modern banking
olga
30.08.2017
• Robbins S.: Organizational behavior. 13th ed. Pearson Education, • Covey S.R.: The 7 habits of highly effective people. Simon & Schuster,
olga
30.08.2017
• Osterwalder A., Pigneur Y.: Business model generation : a handbook for visionaries, game changers, and challengers. John Wiley & Sons Inc, • The Innovation Paradox / Author: Tony Davila, • The Future
olga
30.08.2017
• Laudon, K., Laudon, J.: Management Information Systems 11th Ed. Prentice Hall, • Valacich, J., Schneider, C.: Information systems today. Pearson Education, • Kaplan, R., Norton, D.: The balanced scorecard: translating strategy into
olga
30.08.2017
• Jacobs, R., Chase, R., Aquilano, N.: Operations and Supply Management. McGraw-Hill Higher Education, • Ritzman L., Krajewski L.: Operations management. Addison-Wesley, • Slack N.: Operations Management. Pearson Education, • Slack N.: Operations Strategy.
olga
30.08.2017
• Kotler P., Keller,K., Brady, M.: Marketing management.13th ed. Pearson Education • Kotler P.,Armstrong G.: Principles of Marketing, Global Edition. Pearson Education • Hollensen S.: Global Marketing. 6th ed. Pearson Education • Blythe
olga
30.08.2017
Szanowni Redaktorzy i Redaktorki, dziękujemy za zainteresowanie naszym biurem prasowym.
Cieszymy się, gdyż Wasza obecność tutaj jest świadectwem poszukiwania rzetelnej, pochodzącej ze źródła, informacji.
Bardzo doceniamy ten fakt i liczymy na to, że jeśli potrzebujecie jeszcze więcej wiadomości na temat Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej, a także komentarzy eksperckich i analiz naszych znamienitych wykładowców, skorzystacie z kontaktu z naszym biurem prasowym.
Kontakt dla mediów 🙂
Mariusz Jaroń,
m.jaron@brandpeak.pl
t. 794 490 680, +42 307 30 35
Katarzyna Frankowska,
k.frankowska@brandpeak.pl
t. +42 307 30 35
Do kontaktu z biurem prasowym zapraszamy przedstawicieli mediów, w pozostałych sprawach prosimy o kontakt z centralą Szkoły.