Anna Gołębicka

Doświadczenie zawodowe:

Strateg komunikacji i zarządzania. Autorka wielu strategii komunikacji idei i produktu. Doradca instytucji (Narodowy Instytut Dziedzictwa, Departament Ochrony Zabytków, Górnośląsko Zagłębiowska Metropolia,  Muzeum Powstania Warszawskiego) i zarządów znanych marek (Gatta, Paged, Agata, Ochnik, Valeant, Grena). Od wielu lat jako strateg, negocjator i mediator związana z branżą medyczną (OZZL, Porozumienie Rezydentów OZZL, OZZPF, KZZPML, Niezależny Zespół Ekspertów Continue Curatio).

Zarządzała marketingiem i rozwojem m.in. kanałów tematycznych CANAL+ Cyfrowy. Wcześniej związana z TVN. Doświadczenie strategiczne zawdzięcza długoletniej pracy jako dyrektor strategii agencji reklamowych (Martis, GREY Group). Autorka publikacji i wykładów i webinarów z dziedziny komunikacji. Autrka książki „Nie pokazuj szefowi”, felietonistka Polska The Times. Prowadzi zajęcia z komunikacji w Akademii Leona Koźmińskiego i w KSAP.

Współpracuje jako ekspert z Centrum im. Adama Smitha.

Obywatelstwo:

polskie