Agnieszka Dujka

Doświadczenie zawodowe:

Agnieszka jest Dyrektorem w zespole zajmującym się zarządzaniem ryzykiem w biurze PwC w Warszawie. Specjalizuje się w systemach zarządzania ryzykiem, audytach wewnętrznych, ustanowieniu i ocenach funkcji audytu wewnętrznego, projektach zgodności z wymogami Sarbanes-Oxley Act i wdrażaniu wymogów z zakresu systemów kontroli wewnętrznej.

W obszarach zarządzania ryzykiem, kontroli wewnętrznej, audytu wewnętrznego, SOX i zarządzania procesami oraz zarządzania projektami Agnieszka pracuje od 2004 roku. Przed dołączeniem do PwC, pracowała sześć lat w zespole doradztwa w zakresie kontroli wewnętrznej i audytu wewnętrznego innej firmy doradczej, a także przez siedem lat była odpowiedzialna za kontrolę wewnętrzną i zarządzanie procesami operacyjnymi i logistycznymi w spółce B2B. Podczas pracy w firmach doradczych, prowadziła audyty projektów finansowanych ze środków unijnych oraz audyty wydatków projektowych.

Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej, studiów podyplomowych Zarządzania Procesami w Akademii Koźmińskiego oraz rocznego programu Management ICAN Institute. Posiada certyfikat Certyfikowanego Audytora Wewnętrznego CIA, Certyfikat Audytora Bezpieczeństwa Systemów CISA oraz certyfikat Prince Practitioner.

Obywatelstwo:

polskie