• Strona Glówna
  • AI, machine learning, deep learning – czym to się różni i dlaczego każdy menedżer powinien zapoznać się z tymi trendami?

AI, machine learning, deep learning – czym to się różni i dlaczego każdy menedżer powinien zapoznać się z tymi trendami?

Nowe technologie rządzą biznesem. Nie ma co do tego wątpliwości. Menedżerowie na wysokich szczeblach muszą dokładnie poznać możliwości sztucznej inteligencji i chętnie wykorzystywać ją w swoich działaniach.

Machine learning – uczenie maszynowe kluczowe w pracy współczesnego menedżera

Machine learning to technika z pogranicza informatyki i modelowania statystycznego, dzięki której aplikacje komputerowe dokonują samodzielnych analiz bez konieczności dodatkowego programowania. Przewidują rezultaty i umożliwiają prostsze podjęcie decyzji.

Każdy menedżer wie, jak trudne jest wzięcie na siebie odpowiedzialności za powodzenie projektu. Analizowanie danych przy użyciu technik komputerowych gwarantuje niezawodną pomoc przy realizacji nawet najbardziej skomplikowanych projektów.

Deep learning – komputer uczy się i myśli bez udziału człowieka

Sztuczna inteligencja jest prawdziwym dobrodziejstwem współczesnych czasów. Wielowarstwowe sztuczne sieci neuronowe umożliwiają komputerowi samodzielne uczenie się i myślenie bez ingerencji człowieka. Tak wyobrażasz sobie swoją pracę? Studia podyplomowe MBA przekazują wiedzę na temat wykorzystania nowych technologii w pracy menedżera. Pokazują, że komputer może za nas przeanalizować dużą sieć danych, a podjęcie decyzji o powodzeniu projektu będzie znacznie prostsze.

Nowe trendy w biznesie

Rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji są wykorzystywane na porządku dziennym we współczesnym biznesie. Okazują się pomocne przy realizowaniu bardzo skomplikowanych projektów, w których do przetworzenia jest wiele danych. Znacząco odciążają człowieka, jak i ułatwiają podejmowanie ważnych dla firmy decyzji.

Dane zebrane w trakcie realizacji projektów są kluczowe dla rozwoju firmy, umacniania się jej pozycji na rynku, jak i budowania strategii wpływających pozytywnie na przyszłość przedsiębiorstwa.

Czy sztuczna inteligencja zawojuje biznes? Mamy wrażenie, że już to zrobiła.