Przed podjęciem studiów MBA przez blisko 11 lat pracowałem w biznesie. Miałem zatem spore doświadczenie, choć moje wykształcenie z okresu studiów dziennych dotyczyło innych dziedzin – filologii i nauk społecznych. Zdecydowałem się na studia MBA, aby uzupełnić wiedzę teoretyczną oraz wzbogacić słownictwo biznesowe. Mój wybór padł na Szkołę Biznesu PW, ze względu na jej renomę oraz przyjazny dla zapracowanego dyrektora harmonogram zajęć. Przyznaję, bywało ciężko pogodzić zarządzanie blisko 1100-osobową organizacją z wymagającymi wyzwaniami, jakie stawiali nam wykładowcy SB PW. Z perspektywy czasu uważam, że włożony wysiłek się opłacał. Cenię sobie szczególnie wysokiej klasy program realizowany w całości w języku angielskim, angażujące ćwiczenia i gry biznesowe oraz stymulujące dyskusje nad studiami przypadków w grupie praktyków o odmiennym doświadczeniu. Wiedza zdobyta w trakcie studiów wraz z doświadczeniami zawodowymi związanymi z zarządzaniem sprzedażą, marketingiem, HR-em czy też całym przedsiębiorstwem ułatwiają mi nawiązanie relacji i budowanie autorytetu jako konsultanta w kontaktach z moimi klientami.