Program

Program

First Time Manager – Od specjalisty do menedżera

Program składa się 80 godzin dydaktycznych (5 zjazdów). Zajęcia odbywają się stacjonarnie w siedzibie Szkoły Biznesu PW w piątki i soboty w godzinach 9:00 – 16:30.



Sesja 1: Zarządzanie – pierwsze kroki

1. Rola menedżera w organizacji – zakres odpowiedzialności, dylematy, wyzwania
2. Style zarządzania a potrzeby zespołu – diagnoza indywidualnego stylu zarządzania

 



Sesja 2: Zarządzanie zespołem

1. Zrozumieć zespół – cele, fazy rozwoju, role
2. Delegowanie zadań i budowanie kultury współpracy w zespole

 



Sesja 3: Zarządzanie ludźmi

1. Motywowanie i angażowanie ludzi
2. Coaching menedżerski jako metoda rozwijania ludzi

 



Sesja 4: Trudne rozmowy menedżerskie

1. Ocena pracownicza i jej rola w rozwijaniu ludzi i organizacji
2. Konstruktywna informacja zwrotna – modele i dobre praktyki

 



Sesja 5: Rola menedżera w budowaniu kultury innowacyjności

1. Kreatywność i innowacyjność w praktyce menedżerskiej
2. Konflikt jako okazja do rozwoju ludzi i organizacji

 


 

Zainteresowany/a?

>>>Zapisz się!

na listę oczekujących

Język wykładowy: polski

Liczba godzin: 80h

Tryb zajęć: stacjonarny


Start zajęć: jesień 2024


contact- ikonka

FTM@biznes.edu.pl

+48 22 234 70 89