Pasjonat danych, sztucznej inteligencji oraz ich monetyzacji w zastosowaniach biznesowych. Ekspert i praktyk w dziedzinie zarządzania danymi, zapewniania ich ładu oraz rozwijania kultury organizacyjnej w oparciu o dane, analitykę i AI. Posiada blisko dwudziestoletnie doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu rozwiązań klasy Data Management, Data Governance, oraz AI/ML, w szczególności w branży digital/online i marketingu cyfrowego.
Absolwent Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Od początku kariery zajmował się Hurtowniami Danych i BI, a następnie również MDM, Big Data, Data Science/AI oraz Analityką Biznesową. Pracował jako konsultant m. in. dla globalnych i regionalnych korporacji z branży farmaceutycznej, telekomunikacyjnej i handlowej. Od 8 lat w TVN Warner Bros Discovery odpowiedzialny za dział Data&AI, w tym za zarządzanie zmianą kulturową w obszarze danych, definicję i wdrażanie strategii danych wspierającej realizację strategii biznesowej oraz budowę rozwiązań w obszarze Big Data i AI/ML, w szczególności dla obszaru digital. Kierownik studiów „Big Data i Data Science w zarządzaniu” oraz wykładowca na Akademii Leona Koźmińskiego, jak również wykładowca na studiach podyplomowych oraz MBA Politechniki Warszawskiej. Uprzednio również założyciel i redaktor naczelny portalu BI.PL, trener, główny analityk danych w zespole futbolu amerykańskiego Warsaw Eagles. Hobbystycznie buduje modele analityczne w obszarze sportu, gra w koszykówkę oraz wędkuje.
polskie