Agata Bona posiada kombinację umiejętności takich jak – systematyczność oraz długoterminowe myślenie. Ze względu na swoje przedsiębiorcze podejście stawia zdecydowany nacisk na trendy oraz przyszłość. Dodatkowym atutuem jest również jej doświadczenie w sektotrze startup’ów. Posiada również doświadczenie w kulturze korporacyjnej dzięki pracy jako brand manager – strategy consultant w fińskiej firmie z unikalną metodyką planowania przez ponad 7 lat. Ma doświadczenie w obszarze tworzenia innowacyjnych modeli biznesowych dla start-upów, SME, jak również we współpracy z wielkimi firmami farmaceutycznymi (HealthTech, FMCG, inteligentne systemy transport, edukacja).
Agata Bona jest także przedsiębiorcą (e-pharmacy/e-commerce, NeuroTech); marketerem z ponad 10 letnią praktyką w międzynarodowych korporacjach farmaceutycznych (GSK, Novartis). W związku z prowadzeniem wielu projektów rozwoju marki od konceptu produktu do kampanii konsumenckich ATL & BTL, posiada szeroką wiedzę nt. Standardów korporacyjncyh, startegii rozwoju marki, pozycjonowania i zarządzania strategiami komunikacji. Interesuje się przyszłością umiejętności kognitywnych oraz NeuroTech. Posiada dyplom Trenera Umiejętności Kognitywnych wydziału psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Uzyskała również dyplom Polsko-Japońskiej Akademii Nauk Komputerowych – ,,IT w biznesie”
polskie