Adam Dyba

Doświadczenie zawodowe:

Problematyką marketingu internetowego oraz reklamy w sieci zajmuje się od 1997 roku.
Twórca i założyciel IDMnet pierwszej w Polsce agencji medialnej zajmującej się tylko reklamą internetową, która przekształciła się w internetową sieć reklamową.
Pracował także w ClickAd, gdzie realizował proces transformacji z brokera do agencji performance marketing. Współtwórca sieci afiliacyjnej Afilo oraz sieci reklamy w grach i wokół gier AdAction. Założyciel i współwłaściciel YieldRiser, platformy zwiększającej przychody dla Wydawców z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej w programmatic.
Autor wielu publikacji na temat reklamy webowej. Budował strategię promowania się w Internecie dla takich klientów jak Jobpilot.pl, Trader.pl, LUKAS Bank, OTTO.

Obecnie group digital marketing strategy director, 4Finance, odpowiada za budowę i wdrażanie strategii marketingowej w obszarze digital we wszystkich spółkach z grupy 4Finanace na całym świecie.

Zainteresowania: reklama, turystyka górska, wycieczki rowerowe, dobre wina, smooth jazz.

Obywatelstwo: 

polskie