Agata Bona

Doświadczenie zawodowe:

Agata Bona posiada kombinację umiejętności systematycznego i długoterminowego myślenia z naciskiem na trendy I przyszłość ze względu na swój przedsiębiorczy sposób myślenia i doświadczenie w start-upach. Posiada doświadczenie również w kulturze korporacyjnej jako brand manager – strategy consultant przez ponad 7 lat w fińskiej firmie z unikalną metodyką planowania. Ma doświadczenie w obszarze tworzenia innowacyjnych modelów biznesowych dla start-upów, SME, jak również we współpracy z wielkimi firmami farmaceutycznymi (HealthTech, FMCG, inteligentne systemy transport, edukacja). Agata Bona jest także przedsiębiorcą (e-pharmacy/e-commerce, NeuroTech); marketeremz ponad 10 letnią praktyką w międzynarodowych korporacjach farmeceutycznych (GSK, Novartis). Prowadziwszy wiele projektów rozwoju marki od konceptu produktu do kampanii konsumenckich ATL & BTL, posiada szeroką wiedzę nt. Standardów korporacyjncyh, startegii rozwoju marki, pozycjonowania I zarządzania strategiami komunikacji. Interesuje się przyszłością umiejętności kognitywnych oraz NeuroTech. Posiada dyplom Trenera Umiejętności Kognitywnych wydziału psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Uzyskała również dyplom Polsko-Japońskiej Akademii Nauk Komputerowych – ,,IT w biznesie”

Obywatelstwo:

polskie